AdBlockReklamy wyświetlane na stronie nie są inwazyjne, a w dużym stopniu pomagają nam utrzymać maszynę dzięki której możesz przeglądać forum i panel gracza.
Rozważ wyłączenie oprogramowania blokującego reklamy na forum. Dzięki!
#1 - District v0.5.8 - Kasyno, Przechowalnie przedmiotów, Pojazdy grup
Rozpoczęty przez Hazes


Ocena wątku:
  • 6 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


2 postów w tym wątku
Hazes
Lider projektu


Lider projektu
Administrator

388
58 postów 30 wątków Dołączył: Jun 2017
12-14-2018, 10:14 PM -
#1
   

Założeniem aktualizacji 0.5.8 było przede wszystkim naprawienie błędów, zarówno mniejszych jak i większych, oraz optymalizacji działania samego serwera dla wygody użytkowników. Panel gracza został solidnie zoptymalizowany a jego kod odświeżony dzięki czemu średni czas oczekiwania na wyświetlenie strony został zmniejszony z 2-3 sekund do około sekundy. Od teraz przeglądanie panelu gracza jest o wiele wygodniejsze i przede wszystkim - szybsze! To jeszcze nie koniec, ponieważ z następnymi aktualizacjami planujemy wprowadzić wiele ciekawych funkcji dla panelu jak np. przeglądanie szczegółowych informacji o pojeździe i zawartych w nim przedmiotach, przeglądanie przedmiotów w pojemnikach umieszczonych w świecie (więcej info w wątku) oraz aukcje w których będziecie mogli brać udział w czasie rzeczywistym.

Dodaliśmy masę nowych i ciekawych funkcjonalności do działających na serwerze systemów. Jednymi z kluczowych i najbardziej wyczekiwanych aspektów serwera było wyciąganie przedmiotów z inwentarzy biznesów, usuwanie konwersacji sms, system przechowalni oraz swobodne ustawianie przedmiotów w świecie gry. Wszystkie te urozmaicenia zostały zaimplementowane razem z kilkoma innymi, mniej lub bardziej ważnymi detalami. Rozszerzenia doczekał się również system ustawiania obiektów, od teraz gracze mogą dowolnie przemieszczać obiekt korzystając ze skrótów klawiszowych które znaleźć można w menu pomocy pod klawiszem F2 co w połączeniu z ustawianiem przedmiotów w świecie gry umożliwia dekorowanie wnętrz swoich nieruchomości posiadanymi przedmiotami.

         

Komputer policyjny również doczekał się odświeżenia. Do zakładki "oprogramowanie" dodano dwa nowe narzędzia. Pierwszym z nich jest przycisk umożliwiający wysłanie prośby o pomoc do innych jednostek, dzięki czemu na mapie wszystkich innych funkcjonariuszy przebywających na służbie ukaże się znacznik z pozycją z której wysyłana była prośba o wsparcie na 20 minut. Drugie narzędzie umożliwia wyświetlenie na radarze wszystkich pobliskich radiowozów. Komputer policyjny umożliwia od teraz wyświetlenie wszystkich wpisów w bazie danych bez potrzeby wyszukiwania postaci graczy osobno korzystając z wyszukiwarki.

         

Publikacja tej aktualizacji zajęła bardzo dużo czasu z wielu powodów i była zdecydowanie najdłużej przygotowywaną aktualizacją od samego początku istnienia serwera. Najpierw musieliśmy uporać się z większymi problemami które uniemożliwiały serwerowi przejście z wersji RAGE 0.3.5 na wersję 0.3.6, kiedy uporaliśmy się z tym problemem serwer zaczął ukazywać różne błędy które musiały zostać rozwiązane momentalnie a ze względu na ogrom projektu wiele pozostałych systemów musiało zostać ponownie przetestowanych. Zanim serwer stał się stabilny na drodze pojawiła się aktualizacja GTA V "Arena War" która na kilka dni pozbawiła nas dostępu do RAGE Multiplayer. Nadszedł ten czas na który wszyscy niecierpliwie czekaliśmy, aktualizacja 0.5.8 jest stabilna i działa na najnowszej wersji RAGE Multiplayer (0.3.7.2).

[Obrazek: attachment.php?aid=344]
Rozgłośnia radiowa
Biznes rozgłośni radiowej zajmującej się relacjonowaniem dziejących się na serwerze wydarzeń wstępnie występować miał w formie frakcji, która miała być jedyna i unikalna. Postanowiliśmy sobie  jednak wprowadzić nieco świeżości do znanych nam wszystkim klasycznych zastosowań serwerów RP z platformy SAMP czy też MTA. Każdy gracz będzie mógł wykupić reklamę swojego baru czy klubu za ustaloną z redaktorem opłatą, co na pewno przełoży się na większą ilość klientów w okolicy. Właściciel rozgłośni musi mieć na uwadze zasięg sygnału, który jest nadawany przez jego firmę. Rozgłośni radiowych może być wiele, a ich zasięg zależy od ilości posiadanych przez właściciela biznesu nieruchomości pełniących funkcję siedziby oraz poziomu anteny w którą wyposażone są nieruchomości. Firmy budowlane będą miały możliwość rozbudowania anten dla biznesów rozgłośni radiowych po aktualizacji 0.5.9, co umożliwi rozgłośniom osiągnięcie większych zasięgów podczas nadawania wiadomości. Na chwilę obecną każda z nieruchomości wysyła sygnał w granicy 150 metrów, wysłanie wiadomości kosztuje dodatkowe $100 podczas składania oferty. Podczas wysyłania wiadomości do odbiorców podawana jest również nazwa stacji która ją publikuje, tworząc tym samym autoreklamę przedsiębiorstwa.

   


Salon tatuażu
Salon tatuażu to kolejny długo wyczekiwany feature serwera. Wielu z was chciałoby urozmaicić wygląd swojej postaci dodając do niej swoje ulubione tatuaże. Chcemy umożliwić wam pełne dostosowywanie tatuaży tak jak działało to chociażby w GTA Online jednocześnie umożliwiając właścicielom salonów odegranie ciekawych akcji RP podczas ich tworzenia. System tatuaży wymaga pewnych brakujących w aktualnej wersji RAGE funkcji i nie jesteśmy pewni czy zostaną dodane w nadchodzącej wersji 0.4, dlatego zaczęliśmy tworzyć eksperymentalną wersję systemu tatuaży bazującą na funkcjach bezpośrednio z gry co w aktualnej chwili umożliwia nam RAGE. Ponieważ jest to dość skomplikowany system, w części podobny do działania systemu ubrań zajmie nam to jeszcze trochę czasu. Na chwilę obecną postanowiliśmy dodać salon tatuażu jako biznes bazujący na pracach dodatkowych, a już w nadchodzących aktualizacjach upubliczniony zostanie pierwszy, eksperymentalny system tatuaży do którego zabrakło nam kilku dni co znacząco opóźniłoby aktualizację.


Kasyno
Kasyno jest jednym z najbardziej wyczekiwanych na serwerze biznesów graczy. Zakładamy że to właśnie tam gracze będą spędzali większą ilość swojego wolnego czasu dlatego też staraliśmy się stworzyć nie tylko ciekawą, pierwszą implementację rozwiązań które uda wam się zauważyć ale również solidną podstawę umożliwiającą nam łatwe rozbudowywanie kodu kasyna i w miarę szybkie dodawanie nowych gier w przyszłości. Kasyno zarabia gotówkę głównie z transakcji sprzedaży lub skupu żetonów które umożliwiają grę z krupierami i maszynami do gier. Aktualnie istnieje jeden typ maszyn do gier - jednoręki bandyta. Każdy z graczy przebywających w kasynie może podejść do takiej maszyny i zacząć grać. Każda z gier kosztuje na chwilę obecną 1 żeton, a suma ta dodawana jest do puli znajdującej się wewnątrz maszyny. W nadchodzącej aktualizacji właściciele kasyna będą mogli ustalić minimalną kwotę za którą można zagrać na każdej maszynie z osobna.

         

Kupno maszyny do gier odbywa się za pomocą telefonu do hurtowni tak jak w przypadku innych biznesów. Maszyna która zostanie przywieziona przez kuriera może zostać wyciągnięta z inwentarza przez właściciela i ustawiona w dowolnym miejscu w nieruchomości należącej do biznesu. Właściciel ma również możliwość dorzucenia gotówki do puli maszyny celem zachęcenia gości do gry. W przypadku jednorękiego bandyty, wygrana następuje w momencie kiedy gracz wylosuje 3 takie same przedmioty - wtedy graczowi przekazywany jest losowy procent gotówki z całej sumy znajdującej się w maszynie. W przypadku jackpot'u (3x wylosowany desert eagle) gracz zgarnia całą gotówkę, która znajduje się w maszynie.
 
       

Kolejną grą dostępną w kasynie jest wymyślona przez nas prosta gra utylizująca zaimplementowany system gry w grupie z kilkoma innymi graczami jednocześnie. Gra jest dość prosta. Krupier zapraszając pierwszą osobę do gry musi ustalić stawkę którą wszyscy dołączający muszą zapłacić. Po stworzeniu gry, każdemu z graczy który zostanie do niej zaproszony wyświetli się po prawej stronie ekranu lista innych graczy grających aktualnie w tą samą grę z krupierem. Lista zawiera informacje dotyczące wysokości stawki wejściowej, ilości żetonów na stole oraz ilość wyrzuconych oczek w aktualnej rundzie dla każdego gracza. Gracz podświetlony na zielono jest graczem który w danym momencie rzuca kośćmi. Każda rozgrywka trwa trzy rundy lub dłużej w zależności od tego czy po rundzie finałowej jacyś gracze będą mieli między sobą remis. Każdy z graczy rzuca dwie kości na rundę. Wygrywa osoba która wyrzuci największą liczbę oczek przez 3 rundy, po tym żetony trafiają do wygranego. System gier w grupie jest systemem eksperymentalnym i wymaga jeszcze kilku testów abyśmy mogli upewnić się że nie zawiera żadnych błędów i luk prowadzących do problemów związanych z ekonomią, dlatego zostanie w pełni uruchomiony jak tylko ukończymy testy z pozytywnym wynikiem. Do wersji 0.7 planujemy również ukończyć pierwszą grę karcianą, która również bazuje na graniu w grupie, a jest nią Texas Hold'em Poker!


Firma taksówkarska
Nazwa tego biznesu mówi sama za siebie. Właściciele firm taksówkarskich otrzymują dostęp do specjalnych pojazdów "Taxi", które mogą kupić u dilera pojazdów grup znajdującego się w dokach Los Santos (więcej informacji w wątku), możliwe również jest korzystanie ze zwykłych pojazdów, które zostały zakupione u dilera. Firma zajmująca się przewozem sama musi zadbać o stworzenie centrali telefonicznej i reklamę numeru dzięki któremu inni gracze będą mogli zamówić transport. Pracownik firmy taksówkarskiej rozpoczyna pracę oferując innej postaci przewóz za określoną sumę pieniędzy za kilometr. Dzięki temu firmy taksówkarskie mogą konkurować na poziomie cen oferowanych usług. W sytuacji kiedy pasażer nie posiada już wystarczająco gotówki na dalszą trasę, kierowca będzie od czasu do czasu powiadomiony o tym fakcie za pomocą notyfikacji. Opłata następuje w momencie w którym pasażer opuści pojazd lub wyjdzie z serwera. Obydwie strony informowane są o kosztach i dystansie podróży dzięki wyświetlonemu taryfikatorowi, który wkrótce otrzyma o wiele ciekawszą i dostosowaną oprawę graficzną.

[Obrazek: attachment.php?aid=349] [Obrazek: attachment.php?aid=350]


Transport lotniczy
Transport lotniczy działa bardzo podobnie do firmy taksówkarskiej. Jedyną różnicą jest dostęp do innych pojazdów grupy które właściciele mogą zakupić. Do wyboru jest kilka tanich, jak i kilka luksusowych samolotów za nie małą sumę. Przewóz wraz z ofertą i płatnością odbywa się identycznie jak w przypadku firmy taksówkarskiej. Można się oczywiście spodziewać ogromnych cen za kilometr podróży relatywnie do firm taksówkarskich, ponieważ statystyki spalania i pojemności baków samolotów, tak samo jak samochody i motory czerpane są z realnych źródeł, taka podróż zdecydowanie nie będzie tania ani dla przewoźnika ani dla podróżujących. Nie mniej jednak samoloty zapewniają bardzo szybki transport i ciekawą atrakcję jaką są skoki spadochronowe. W aktualnej wersji RAGE MP (0.3.7) każdy gracz po wejściu do samolotu lub helikoptera otrzymuje spadochron, więc możecie śmiało zacząć zabawę ze skokami spadochronowymi. Przypominamy o tym żeby zachować rozwagę, zarówno podczas pilotażu jak i skoków, ponieważ śmiertelna katastrofa w samolocie kończy się CK dla wszystkich przebywających na pokładzie pasażerów. (oh jak dobrze że mamy te spadochrony)


[Obrazek: attachment.php?aid=346]
Od dłuższego czasu planowaliśmy wprowadzić nowe pojazdy do rozgrywki nie tylko dla zwiększenia wyboru, ale również dodania specyficznych wozów, które pozwolą wprowadzić unikalny klimat dla naszych postaci. Wykorzystaliśmy różne warianty, od zwykłych sedanów aż po SUVy, od tanich po drogie ekskluzywne maszyny, każdy znajdzie coś dla siebie. Łącznie nowych aut oraz motocykli jest aż 29! Większość nowych pojazdów można znaleźć w ofercie istniejącego już w Paleto Bay dilera, jeśli chcecie jednak sięgnąć po oferty z wyższej półki i zafundować sobie ekskluzywny, drogi pojazd - będziecie musieli udać się do nowego dilera który znajduje się w dokach Los Santos.

[Obrazek: attachment.php?aid=353] [Obrazek: attachment.php?aid=354]

Dodanie dilerów pojazdów w dokach Los Santos może wydawać się dość dziwne, biorąc pod uwagę że główna rozgrywka toczy się w Paleto Bay. Zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie aby odciążyć nieco Paleto Bay z porzuconych pojazdów i stworzyć granicę w postaci długiego dystansu dla graczy którzy dopiero zaczynają grę, nakierowując ich na sięgnięcie po tańsze rozwiązania na które w danym momencie ich stać. W dokach można znaleźć również dilera pojazdów grup który umożliwia zakup pojazdów specjalnych frakcjom i biznesom (więcej informacji niżej).


[Obrazek: attachment.php?aid=345]
Postanowiliśmy odciążyć administrację i ułatwić dostęp do zakupu pojazdów przez różne rodzaje grup. Jeśli któraś grupa będzie potrzebować dodatkowego pojazdu dla zwiększenia efektywności swojej pracy, ma możliwość zakupu nowej maszyny u dilera pojazdów grup znajdującego się w dokach miasta Los Santos. Na miejscu właściciele grup mogą uzyskać szczegółowe informacje na temat pojazdu tak samo jak u zwykłego dilera pojazdów. Kwota za zakup pojazdu pobierana jest z konta grupy. Tylko właściciele grup mogą dokonywać zakupu pojazdów specjalnych.

Dostępne pojazdy grup:

Armia: Barracks, Crusader
Police Dept.: Sheriff, Sheriff2, Policeb, PBus, FBI2
Medical Center: Ambulance, Lguard
Fire Dept.: FireTruck
Firma taksówkarska: Taxi

[Obrazek: attachment.php?aid=357]
System przechowalni planowany był już we wcześniejszych wersjach serwera. Do tego wymagane były jednak optymalizacje ekwipunku które zdecydowaliśmy się wykonać dopiero teraz ze względu na znalezione przez nas błędy które jako priorytet, musiały zostać usunięte jak najszybciej. System przechowalni umożliwi zarówno frakcjom jak i zwykłym graczom przechowanie swoich przedmiotów we wcześniej zakupionych pojemnikach w dowolnym miejscu w świecie lub nieruchomości. Tym samym nałożyliśmy również limit umożliwiający przechowywanie maksymalnie 50 przedmiotów we wszelkich pojazdach, w niedalekiej przyszłości limit ten zależny będzie od wielkości pojazdu do którego chowane są przedmioty.

[Obrazek: attachment.php?aid=360] [Obrazek: attachment.php?aid=359]

W Grapeseed pojawił się nowy sklep do którego dodawane będą różne obiekty budowlane (więcej informacji w nadchodzących aktualizacjach), można tam również znaleźć pierwsze 4 przechowalnie przedmiotów. Każda z przechowalni różni się pojemnością, wyglądem, jakością zabezpieczeń i oczywiście - ceną. Najmniejszy pojemnik na przedmioty kosztuje $5000 i nie posiada żadnych zabezpieczeń, każdy może korzystać ze znajdujących się w środku przedmiotów. Kolejną, średniej wielkości przechowalnię można kupić za cenę $30 000, pomieści ona 80 przedmiotów i jest zabezpieczony 6-cyfrowym kodem który ustalić może właściciel. Wszyscy gracze posiadający kod mogą korzystać z zawartości przechowalni. Pomimo że pojemniki są zabezpieczone kodem, mogą zostać otwarte za pomocą jednego z nowych przedmiotów - skrzynki z narzędziami. Duży pojemnik pomieści aż 150 przedmiotów, kosztuje $80 000 i oferuje takie same zabezpieczenia jak średnia wersja. Otworzenie pojemnika jest ekstremalnie trudne, ale przy wystarczającej ilości czasu i cierpliwości możliwe. Aby w stu procentach obronić się przed niechcianą kradzieżą gracz może pokusić się na najdroższą możliwą przechowalnię, którą jest sejf kosztujący $150 000 i mieszczący aż 200 przedmiotów, posiada on zabezpieczenie w postaci kodu i nie jest możliwe otwarcie go korzystając z narzędzi.


[Obrazek: attachment.php?aid=347]
Naprawiono:
  • Poprawiono niektóre pytania w quizie roleplay,
  • Naprawiono błąd wrzucający graczy do tego samego miejsca podczas tworzenia postaci,
  • Naprawiono wyświetlaną w notyfikacjach ilość brakującej energii do wykonania czynności,
  • Naprawiono wyświetlanie stanu, nawodnienia i użyźnienia rośliny,
  • Naprawiono błąd spawnujący gracza na wieży ciśnień kiedy próbował stworzyć nową postać nie mając na koncie wystarczająco godzin gry,
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający niektórym frakcjom zamawianie produktów,
  • Zoptymalizowano synchronizację danych pojazdów podczas wsiadania i wysiadania,
  • Zoptymalizowano streaming graczy w momencie kiedy wielu z nich pojawiało się na ekranie jednocześnie,
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający zażywanie meta-amfetaminy oraz PCP,
  • Zoptymalizowano obliczanie stanów uzależnienia i wpływu narkotyków na gracza,
  • Zoptymalizowano zapisywanie danych w bazie. Zapisy dzieją się teraz częściej i nie obciążają już serwera,
  • Naprawiono błąd przez który notyfikacja o braku możliwości kupna broni nie wyświetlała się graczom którzy nie przegrali 20 godzin na postaci,
  • Zoptymalizowano aktualizacje zleceń przesyłek kurierskich,
  • Naprawiono powiększanie obiektów roślin w miarę rośnięcia,
  • Dokonano masywnych optymalizacji systemu przedmiotów,
  • Gracze nie muszą już posiadać przy sobie gotówki aby przyjąć mandat,
  • Naprawiono błąd przez który czasami niemożliwe było otworzenie aktualnych wezwań w komputerze policyjnym,
  • Naprawiono błąd wyświetlający ujemne ilości plonów na polu uprawnym,
  • Naprawiono błąd wyświetlający ujemne ilości listów w urzędzie,
  • Zoptymalizowano odświeżanie przedmiotów dla innych graczy podczas podnoszenia / upuszczania,
  • Zoptymalizowano skrypt prędkościomierza,
  • Zniwelowano lagi które mogły występować w sytuacji w której kilku graczy miało duże opóźnienie sieci,
  • Poprawiono system notyfikacji w panelu gracza,
  • Naprawiono synchronizację animacji wykonywanych ćwiczeń na siłowni,
  • Naprawiono synchronizację animacji z kategorii "użyteczne",
  • Naprawiono błąd crashujący serwer w momencie kiedy gracz podał zbyt długi numer telefonu dzwoniąc, dodając lub edytując kontakt,
  • Naprawiono losowy crash serwera występujący w momencie kiedy gracz odczuwał efekty uzależnienia,
  • Naprawiono losowy crash serwera występujący podczas generowania numeru telefonu,
  • Naprawiono możliwość przebierania się w hotelach bez unikalnych pokoi,
  • Dokonano dalszych optymalizacji systemu interakcji,
  • Naprawiono błąd powodujący crash serwera w momencie kiedy gracz zdespawnował tankowany pojazd,
  • Naprawiono błąd powodujący ciągłe pobieranie rachunków za wypożyczone pojazdy lub pojazdy pracy po restarcie serwera,
  • Naprawiono błędy związane ze znikającymi pojazdami pracy,
  • Zoptymalizowano prędkość zapisu danych do bazy,
  • Zoptymalizowano zapisywanie danych o graczu podczas wyjścia z serwera,
  • Naprawiono błąd naliczający zbyt długi czas naprawy pojazdu,
  • Naprawiono błąd nadpisujący kartoteki graczy w komputerze policyjnym,
  • Zoptymalizowano system odpowiedzialny za dopasowywanie dodawanych punktów nasycenia oraz napojenia podczas spożywania jadalnego przedmiotu,
  • Zoptymalizowano synchronizację danych pojazdu dzięki czemu chwilowe zawieszanie się gry podczas zbliżania do większej grupy graczy na słabszych komputerach nie powinno już występować,
  • Zoptymalizowano synchronizację obiektów przyczepianych do gracza,
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający przeglądanie kartoteki postaci kiedy nie była zalogowana,
  • Avatary postaci w komputerze policyjnym wyświetlają się już poprawnie,
  • Ogromne optymalizacje pracy śmieciarza,
  • Ogromne optymalizacje systemu logowania postaci,
  • Naprawiono błąd przez który grupy mogły zamawiać więcej przedmiotów dla biznesu niż umożliwiał poziom umiejętności "biznesmen" zamawiającego,
  • Ogromne optymalizacje ładowania interioru siłowni i interioru do remontu (początkowego),
  • Zoptymalizowano wyświetlanie lokalizacji i kierunku gracza,
  • Naprawiono kilka błędów związanych z voice-chat'em,
  • Zmniejszono streaming range do 280 metrów

Dodano:
  • Dodano automatyczny zapis postaci gracza co niecałą godzinę,
  • Wprowadzono dodatkowe zabezpieczenia podczas logowania,
  • Stworzono system przechowalni przedmiotów (skrzynek, sejfów),
  • Dodano 29 nowych pojazdów,
  • Dodano możliwość uruchomienia lokalizatora policyjnego który ukazuje wszystkie pobliskie jednostki na mapie,
  • Dodano możliwość wysłania prośby o wsparcie do wszystkich jednostek za pomocą komputera policyjnego,
  • Dodano notyfikację informującą o braku gotówki kiedy gracz nie ma czym zapłacić za rachunek,
  • Dodano dodatkowe informacje o pochodzeniu gotówki otrzymanej na serwerze w logach,
  • Dodano śnieg na mapie i dodatkowe efekty, np. zamarzanie roślin rosnących na dworze (np. marihuany),
  • Dodano możliwość wyświetlenia całej policyjnej bazy danych w komputerze policyjnym,
  • Dodano możliwość usuwania konwersacji sms z telefonu,
  • Dodano dilera pojazdów grup w dokach Los Santos umożliwiający zakup różnych pojazdów poszczególnym grupom, np. radiowozów, ambulansów, taksówek itp.,
  • Dodano dilera pojazdów ekskluzywnych w dokach Los Santos,
  • Dodano 38 nowych przedmiotów jadalnych,
  • Dodano 12 nowych przedmiotów świątecznych,
  • Dodano 4 nowe przedmioty z kategorii 'inne',
  • Dodano biznes firm przewozowych (taxi / autobusy / drogi lotnicze),
  • Dodano możliwość wyciągania przedmiotów z inwentarza biznesu,
  • Stworzono system automatów dla kasyn i pierwszy automat: jednoręki bandyta,
  • Dodano możliwość ustawiania przedmiotów w świecie gry,
  • Zaimplementowano system odpowiedzialny za despawn pojazdów nieużywanych dłużej niż 3 godziny,

Zmiany:
  • Od teraz animacje będą kończyły się płynnie i proces ten nie będzie unieruchamiał postaci (przesunięte do 0.6),
  • Rozbudowano edytor obiektów serwera,
  • Gracz po odmowie stworzenia nowej postaci przez serwer nie będzie już z niego wyrzucany, zostanie ponownie przekierowany do wyboru postaci,
  • Od teraz jeśli członkowie frakcji którzy zostali wyrzuceni z serwera będąc na służbie wrócą w przeciągu 15 minut - służba zostanie ponownie aktywowana,
  • Od teraz każdy z graczy może niszczyć rośliny,
  • Od teraz PD otrzymuje $40 za każdą zniszczoną nielegalną roślinę,
  • Od teraz u rzadkich dilerów broni można znaleźć również wytrych umożliwiający otwarcie pojazdu,
  • Zmieniono model obiektu nawozu do roślin,
  • Od teraz przedmioty które nie mają modeli obiektów będą pojawiały się na ziemi w postaci małej paczki,
  • Od teraz gotówka otrzymywana za sprzedane ryby nie jest wydawana z konta miasta,
  • Zamieniono frakcję wiadomości na biznes,
  • Od teraz zasięg wiadomości biznesu zależy od ilości posiadanych nieruchomości,
  • Biznesy mogą już oferować reklamy za dowolną opłatą, do której doliczone zostanie $100,
  • Pasek wiadomości wyświetla od teraz nazwę biznesu który wysłał wiadomość,
  • Od teraz maksymalna liczba przedmiotów które gracz może posiadać przy sobie to 80,
  • Zsynchronizowano animacje po wejściu/wyjściu z interiorów i oddaleniu się od drugiego gracza,
  • Od teraz minimalna liczba klatek z którą gracz może grać na serwerze to 25,
  • Zmniejszono limit zespawnowanych pojazdów gracza do 2,
  • Zwiększono ceny niektórych pojazdów,
  • Zakupione pojazdy mają od teraz pełny bak,
  • Worki śmieci w pracy śmieciarza podnoszone są teraz za pomocą menu interakcji,
  • Od teraz wysłanie smsa kosztuje $1,
  • Od teraz maksymalna ilość przedmiotów przechowywana w pojeździe to 50,
Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-11-2019, 08:20 AM przez Hazes.
Cytuj Polubień: 8
[Obrazek: sygnatura_hazes.jpg]
gondor
Użytkownik



0
2 postów 0 wątków Dołączył: Jan 2019
01-15-2019, 02:18 AM -
#2
To jest właśnie to czego szukałem. Solidny, rozbudowany serwer z dobrym klimatem. Dzięki!
Cytuj Polubień: 0
chrysler
Użytkownik



0
2 postów 0 wątków Dołączył: Jan 2019
01-27-2019, 07:00 PM -
#3
Konkretne te aktualizacje, niedawno wbiłem ale na pewno długo zostanę!
Cytuj Polubień: 0


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości